Selasa, 14 Mac 2023

SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA

 




BismillahiMasyaAllah

Assalamualaikum sahabat.

Baru-baru ni ramai kawan-kawan Geeha yang nak kurus. Dulukan Geeha tak ambil berat sangat tentang berat badan. Yelah dulu Geeha makan apa pun masih kurus ayuu gitu. Tapi bila umur meningkat, dan selepas berkahwin berat naik betul..

Bersyukur juga tau Geeha amalkan produk Shaklee. Sebab berat badan menaik tapi tak laju sangat naik. Dia maintain di angka yang sama.  So sebabkan tak lama lagi kita nak berpuasa dan nak raya, Geeha tak mahu dah berat badan yang lama. Mungkin ini satu azam baru untuk Geeha kembali berat ke anak dara. 

Aim kali ini adalah 55KG. InsyaAllah Geeha yakin. hihi. Lagi-lagi bila dah nak bulan puasa ni wajib tau ambil SET PUASA SHAKLEE. Sambil -sambil kita nak turunkan berat badan dengan sihat, sambil kita menjalani ibadah puasa dengan bertenaga. 

Sebab bila kita berpuasa tiada rasa nak makan sangat dan tiada unsur-unsur godaan yang besar. Biasalah bila bekerja, nampak orang makan ....perut automatik jadi nak makan sama. Padahal dah tekad dah ni nak berdiet bagai. Namun bila godaaan "makanan" nampak sikit dah goyah.. 

Tapi, nak tahu tak, kalau awak ambil SET HELLO NEW YOU insyaAllah awak boleh turun berat badan dengan mudah. Sebab berat badan tak turun adalah sebab tak konsisten untuk ambil SET HELLO NEW YOU . Sebab tulah berat tak turun disamping, gaya pengambilan makanan yang tidak dikawal.


APA YANG ADA DALAM SET HELLO NEW YOU?




Set ni best tau sebab ianya memenuhi keperluan nutrisi kita dari pagi sehinggalah malam.Jadi tidakla badan kita kekurangan nutrisi disebabkan diet yang kita buat. Sehinggakan boleh memudaratkan kesihatan diri sendiri.

So set ni adalah :

1. Cinch Choclate

Bantu rasa kenyang lebih lama, kurang rasa craving, dan bantu penurunan berat badan yang lebih berkesan. Ini kerana dalam produk cinch ada bahan Leucine yang mana ianya membantu metabolism tubuh badan kita supaya dapat berfungsi dengan lebih berkesan dan seterusnya dapat meningkatkan tenaga dan membina otot tanpa lemak 




2. Lechitin

Produk Lechitin Shaklee memang natural daripada minyak kacang soya yang mana ianya sangat membantu untuk memecahkan lemak. Ini kerana Lechitin akan membakar lemak dengan lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang sesuai. Bila pengambilan Lechitin diambil dengan banyak ia sebenarnya dapat mempercepatkan  pembakaran lemak dan badan jadi lebih langsing







3. Omega Guard

Omega ni bertindak untuk menyingkirkan lemak dibadan. Disebabkan omega ini ada kandungan omega 3 yang mana dapat mengawal pelbagai jenis hormon dalam badan. Termasuk dengan hormon LEPTIN yang mana hormon ni berfungsi untuk mengawal selera makan dan kawal rasa lapar.


4. Herb-Lax

Dalam Herb-Lax ada daun senna. Tahukan daun senna ni bagus untuk melawaskan pembuangan air besar. Jadi apabila saki baki najis dalam usus keluar, perut akan kempis dan ramping









So, kalau awak nak tahu lebih lanjut tentang nak kurus ni boleh tekan ni

 ---.>>>  SET KURUS SHAKLEE 




GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee
#pengedarshakleebatucaves

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...