Khamis, 9 Mac 2023

RAMADAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

 #BismillahhiMasyaAllah

Assalamualaikum semua.

Pada waktu ini tinggal lagi beberapa hari nak Ramadhan. Kira-kira 13 hari lagi nak sambut Ramadhan. Ya Allah , semoga kita dapat bertemu Ramadhan , dapat berpuasa dengan sebetulnya, berterawih dengan sebaiknya. Geeha berharap sangat, agar Ramadhan kali ini adalah Ramadhan yang terbaik Geeha lakukan dalam hidup.

So, sahabat-sahabat Geeha ada tak yang alami masalah yang sukar bila nak hadapi Ramadhan? Contoh perut sebu, gastrik, gerd  dan asid refluk naik sampai dah tak tahu mana satu yang nak dibetulkan dulu.

Kalau nak diikutkan masalah perut ni sangat banyak. Mungkin Asbab tidak menjaga makan dari awal membuatkan perut kita meragam bila berpuasa. 





PENGALAMAN BERPUASA DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Geeha ada gerd dan gastrik. Bila berpuasa perut mesti berbunyi dan kerap sangat tak selesa. Kadang bila angin yang terlalu banyak dalam badan mula akan menjadi semput. Asid refluk juga naik dan badan jadi carca merba serba tak kena.

Alhamdulillah tau sekarang Geeha tak perlu risau sebabnya Geeha ada SET PUASA SHAKLEE sangat-sangat membantu Geeha dari bersahur sehingga tidur. Nak tahu apa yang Geeha ambil supaya Geeha boleh berpuasa dengan bahagia?


  • ESP
  • CINCH CHOCLATE
  • ALFALFA
  • OSTENUTRIX


Bila rasa tak selesa pada perut mesti Geeha akan ambil Alfalfa dan Ostenutrix. Waktu bulan puasa, kita boleh ambilnya selepas berbuka .  InsyaAllah bantu melegakan perut dan mengeluarkan angin -angin dalam perut. Perut pun tak pedih  dan boleh teruskan puasa insyaAllah.


SET LENGKAP BERPUASA SHAKLEE


Ini adalah Set lengkap berpuasa Shaklee yang mana ianya sangat membantu orang yang ada gastrik, orang yang ada  gerd, orang mengandung yang nak berpuasa dan sebagainya.



  • CINCH

CINCH Shaklee ada 3 perisa iaitu LATTE, CHOCLATE, dan VANILA. So boleh pilih salah satu.Apa yang best dengan Cinch adalah ianya bantu sangat tau untuk kenyang, dan megurangkan nafsu makan semasa berpuasa.

  • ESP

Dalam Esp ada kandungan protein yang lengkap dan sangat organik. Sesuai sangat diambil untuk orang yang mengandung sebagai minuman dan berikan nutrisi protein yang diperlukan oleh badan. Jadi, perut kita akan rasa kurang lapar. Malah, jika Esp diambil oleh orang yang ada gastrik, perut mereka akan rasa sangat selesa. Kurang angin. Kurang juga berbunyi-bunyi

  • PERFORMANCE DRINK

Performance drink adalah satu minuman yang mana  dapat membantu mencegah penghidratan, bantu untuk mengelakan kita rasa haus dalam bulan puasa.

Selain tu juga, meningkatkan daya ketahanan badan dengan mengantikan air yang hilang sewaktu berpuasa.


PRODUK TAMBAHAN

RESVIVIX 
Bantu badan lebih bertenaga dan kaya dengan antioksidan 


CINCH TEA
Meningkatkan tenaga sewaktu nak bertarawih. Tiadalah rasa mengantuk tersengguk sengguk 

B COMPLEX & COQTROL
Bantu beri lebih fokus dan tumpuan sewaktu bekerja.Walaupun berpuasa, kerja tetap berjalan seperti biasa

ALFALFA COMPLEX, HERB- LAX DAN DTX
Bantu detox dan bantu juga untuk kesihatan pencernaan. Kurang rasa kembung perut, kurang rasa perut berangin. InsyaAllah membantu.

LECITHIN
Bantu mengelmulsi lemak semulajadi.

MEAL SHAKE, VITALEA KIDS DAN HERO KIDDO
Protein dan set vitamin lengkap untuk anak-anak yang bermula nak puasa.

PELAN PEMAKANAN SHAKLEE SEMASA BERPUASA




Ini adalah pelan pemakanan Shaklee. So bila ada jadual ni senang untuk kita lihat bila waktu kita perlu ambil ESP, cinch dan performance drink


Nak tahu pengalaman orang lain yang pernah mengamalkan SET BERPUASA SHAKLEE? Boleh klik DISINI


 

BOLEH DAPATKAN SET BERPUASA SHAKLEE DISINI

 GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES

 WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleebatucaves


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...