Jumaat, 17 Mac 2023

5 Bukti Kukuh Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

Assalamualaikum.

Setakat hari ini Geeha dah 6 tahun bersama Shaklee dan 6 tahun juga Geeha consume produk Shaklee. Alhamdulillah syukur sebab berjumpa dengan produk Shaklee. Mesti pelik kan kenapa Geeha stay sehinngga sekarang dan consume produk Shaklee?

So ini sebabnya kenapa Geeha rasa Shaklee adalah SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA




1. INOVASI 100 TAHUN

Dibandingkan dengan produk lain, Shaklee adalah jenama yang pertama menghasilkan VITAMIN. Yang mana ketika itu belum ada lagi yang menghasilkan VITAMIN . Komitmennya beliau Dr Forrest Shaklee pada ketika itu untuk membantu orang lain hidup dengan lebih sihat. Ianya bermula apabila beliau mencipta multivitamin yang pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun lalu.

Falsafah beliau adalah "Living in Harmony with Nature" adalah tunjang kepada apa yang beliau lakukan.

Berjuta-juta orang telah dibantu untuk hidup lebih sihat dan muda. Alhamdulillah. Ramai yang teruja dan gembira dengan hasil yang mereka peroleh dengan mengamalkan produk-produk Shaklee. Contoh Set Cantik, Set Gastrik, Set Kesihatan Harian , Set berpantang dan Set Kurus Shaklee









2. HARMONY WITH NATURE

Shaklee adalah salah satu syarikat yang sangat menjaga alam. Dimana Ibu Pejabat mereka di Plesanton, Califonia yang direka oleh San Francisco tidak menggunakan sumber tenaga elektrik. Malah mereka menggunakan pencahayaan optimum pada siang hari 

Manakala pengudaraan  menggunakan sistem pengedaran udara di bawah lantai  yang mana ianya menyumbang kepada tenaga secara efesyen  dan kualiti pengudaraan dalaman

Setiap cat di dinding dan pembinaan bangunan kesemuanya tidak menggunakan bahan yang berbahaya malah bahan-bahan yang digunakan dalam pembinaan boleh dikitar semula dan selamat kepada manusia.




3.MALAYSIA'S TRUSTED BRAND AWARD

Dikala Pandemik melanda dunia, banyak syarikat yang mula gulung tikar. Restoran terpaksa ditutup. Kilang -kilang terpaksa memberhentikan ramai pekerja. Ramai yang sangat yang terjejas dek ekonomi pada waktu itu. Syukur Syarikat Shaklee masih bertahan sehingga sekarang. 

Malah sangat-sangat bersyukur dikala pandemik melanda ini, Shaklee Malaysia mendapat MALAYSIA'S TRUSTED BRAND AWARD 2021 dan 2022. Dimana produk yang paling dipercayai oleh rakyat Malaysia.





Lebih 100 ribu ujian kawalan kualiti dilakukan setiap tahun demi menjaga keberkesanan produk. 


4. KAJIAN LANDMARK 

Kajian ini diketuai oleh Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley. Kajian ini merupakan salah satu kajian yang terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen dan suplemen yang bukan produk Shaklee

Hasil kajian ini sangat menakjubkan dimana Kajian Klinikal memerlukan peserta menjalani pengambilan darah untuk biomarker kesihatan utama. Oleh itu, kajian menunjukan bahawa pengguna suplemen jangka panjang Shaklee menunjukan peningkatan dalam kesihatan .






5. KAJIAN TELOMERE


Kajian ini adalah untuk mengukur tahap kesihatan seseorang bergantung kepanjangan telomere. Dimana untuk melihat kesihatan seseorang itu  sihat telomere mereka adalah panjang dan telomere pendek merujuk kepada keadaan badan yang kurang sihat dicampur dengan faktor umur dan sebagainya.

Zaman sekarang susah untuk melihat telomere yang panjang malah semakin berumur seseorang itu telomere juga semakin pendek.

Penasihat Saintifik Shaklee Dr. Elizabeth Blackburn adalah pemenang hadiah nobel dalam perubatan dan beliau adalah individu yang terpenting dalam sains telomere.

Atas kerjasama beliau dengan Dr. Blackburn terbukti bahawa menggunakan makanan tambahan Shaklee untuk jangka panjang mengurangkan penurunan telomere sebanyak 40 %









Nak tahu lagi ceita menarik ? Klik >>>  Supplements Terbaik

GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee
#pengedarshakleebatucaves


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...