Jumaat, 26 Mei 2023

Cara Mudah Renewal Keahlian dengan Shaklee

 Hai Assalamualaikum Sahabat.




Kali ni Geeha nak ceritakan sikit tentang sistem keahlian Shaklee. Sistem keahlian Shaklee ini unik sikit dibanding dengan sistem keahlian MLM lain. Baca sampai habis tau.

Sebelum ni tempoh keahlian Shaklee adalah seumur hidup. Sekarang, banyak perubahan yang baru dalam pentadbiran Shaklee diubah demi kebaikan bersama.

Jadi sejak tahun 2016 macam tu, Shaklee mengubah sistem keahlian dengan memberikan tempoh setahun kepada semua SID Shaklee. 

Bermakna setiap yang berdaftar dengan Shaklee diberikan tempoh setahun sehingga ke tarikh hari lahir pada tahun hadapan.

Disini memberi peluang dan  ruang untuk ahli baru masuk silih berganti dalam group kita. Dan memberikan peluang untuk kita sebagai seorang pengedar Shaklee memberikan servis yang baik kepada setiap customer.

TEMPOH KEAHLIAN SHAKLEE

Selepas berdaftar dengan Shaklee, setiap ID yang berdaftar akan mempunyai  tempoh  setahun sehingga tarikh hari lahir mereka .Selepas setahun setiap ahli perlu renew semula keahlian mereka dengan pembelian mana-mana produk Shaklee. Dari sekecil Herbal Blend sehingga pembelian Vivix semuanya boleh digunakan untuk renew keahlian.

Cara nak renew keahlian   boleh dibuat sama ada di mana-mana branch Shaklee atau boleh juga buat pembelian auto renew melalui pembelian online di website Shaklee atau kalau tak tahu cara macam mana rujuk semula kepada upline (orang yang membawa anda dalam Shaklee)


KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLE


Sebenarnya seronok sangat tau bila kita berdaftar ahli dengan Shaklee, terutamanya suplemen yang dihasilkan oleh Shaklee sangat-sangat semulajadi dan ianya membantu untuk untuk rasa lebih sihat daripada sebelumnya.

Yang kedua terlebih best adalah bila kita beli supplemen Shaklee dan dapat cash back daripada Shaklee.Itu paling best tau sebab ianya sangat membantu bila tengah bulan terdesak tunggu duit gaji boleh buat tambah-tambah demi kelangsungan hidup

Cash rebate yang dapat 15hb setiap bulan boleh kita dapat dari 2 angka sehingga ke 6 angka sebulan .Ramai dah buat Shaklee dan ianya memang sangat-sangat berbaloi.

Selain itu, bestnya jadi ahli Shaklee apa bila kita dapat makan vitamin Shaklee secara PERCUMA sahaja. Jimat dan berbaloi betul tak?





KEBURUKAN MALAS NAK RENEW KEAHLIAN


Perkara yang paling penting yang perlu kita tahu adalah, apabila kita malas nak renew keahlian Shaklee sehinggakan keahlian tu expired. Sangat-sangat merugikan tau.

Sebabnya, kita dah membazir RM 35 untuk daftar keahlian sedangkan untuk renew hanya dengan pembelian Herbal Blend RM 34 dah boleh renew keahlian baru.

Sangat-sangat rugi lagi bila, keahlian dah expired maka kita automatik tak layak untuk dapat apa-apa cash rebate dari shaklee atau hadiah-hadiah daripada Shaklee.

Bila keahlian dah expired, nak beli Shaklee terpaksa beli dengan harga retail tau. Kat banyak pembaziran disitu.


PELUANG SHAKLEE TAWARKAN 

  • Keahlian hanya RM 35 sahaja sangat murah dan berbaloi-baloi
  • Hanya RM 35 sahaja daftar tapi Shaklee tawarkan income dari dua angka sehingga ke enam angka. Sangat berbaloi.
  • Cash Bonus setiap 15 hari bulan 
  • Boleh dapat car bonus daripada Shaklee. 
  • Boleh melancong secara percuma dengan Shaklee



Nak baca lebih lanjut tentang  Renewal Shaklee

Boleh hubungi Geeha jika berminat untuk buat income sampingan . 


GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN


#nextlevelBlogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleebatucaves




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...