Ahad, 26 Februari 2023

REVEIW & FEEDBACK BLOGMEGASHAKLEE 1.0

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua.



Bersua lagi buat sahabat-sahabat yang sudi baca coretan Geeha. Minggu lepas telah selesai program Blog Mega Shaklee 1.0. Perasaan agak teruja sebab utama dengan adanya task begini, kita boleh update blog yang dah lama suram dan sepi.



FEEDBACK #blogmegashaklee : 


Sangat ramai yang menyukai program #blogmegashaklee 1.0.  Ramai yang dari kami berlatarbelakang yang berbeza. Bila ada program bersama seperti ini #blogmegashaklee 1.0 dapat menyatukan kami walaupun sebelum ini kami tak pernah kenal. 

Dibawah ni boleh lihat, Review yang sangat jujur oleh ahli yang join program ini #blogmegashaklee 1.0.












KENAPA NAK LAGI BLOG MEGA SHAKLEE 2.0?


1. BLOG TERUPDATE

Dah lama Geeha tak Update blog. Agak bersawang dan tiada Update yang terkini daripada Geeha. Agak lama dalam 2 tahun juga blog yang ada ni tidak bertulis apa-apa.. Tahu tak, Geeha bersyukur sangat bila join Program  BLOGMEGASHAKLEE 1.0 sebenarnya dapat membantu Geeha untuk sentiasa update dan dalam  masa yang sama bantu skill menulis menjadi lebih baik. Ini artikel Geeha yang terbaru. 


Orang Kata Intermittern Fasting Boleh Kurus?

Set Kurus Paling Berkesan


Geeha harap nanti bolehlah anda lawat artikel yang  terbaru ni ye


2. RAMAI KENALAN DAN DAPAT BERKONGSI ILMU

Bila kita buat program bersama seperti BLOGMEGASHAKLEE 1.0 ni sebenarnya dapat menambah kenalan dalam komuniti bisnes shaklee. Penting sebenarnya bila kita ada komuniti bisnes Shaklee ni, dalam masa yang sama sebenarnya kita dapat berkongsi pengalaman masing-masing dalam bisnes Shaklee. Mungkin daripada sini kita akan beroleh tips-tips penting kejayaan seseorang dan pengalaman yang mungkin belum pernah kita alami.


Kenalan yang ramai dalam komuniti bisnes Shaklee akan dapat membantu untuk menyokong  kedudukan bisnes kita dalam bisnes online. 



3. BUAT TASK SAMBIL BELAJAR 


Program BLOGMEGASHAKLEE 1.0 memang setiap ahli yang join mesti ada task yang perlu dilakukan . Setiap task ni sebenarnya membantu kemahiran kita yang mungkin sebelum ni kita tidak pernah belajar dan diajar. Mungkin selepas join kita akan belajar sesuatu yang baru yang dapat membantu skill kita menjadi lebih baik


Sekian sahaja, Review dan FEEDBACK daripada Geeha. Doakan Geeha dan team terus maju jaya ye,




#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...