Sabtu, 29 Julai 2023

Tajaan Percutian oleh Shaklee

Alhamdulillah,  dengan bonus Shaklee dapat tunaikan hasrat mak nak ke Pulau Pangkor. 



Alhamdulillah hampir 90% guna bonus Shaklee untuk bawak emak, adik adik dan suami ke Pulau Pangkor. 

Seronok sangat. Pengalaman pada waktu itu bercampur seribu satu macam


Dapat Ziarah Masjid Seribu Berselawat. 
Masjid yang indah dengan keindahan seni bina. Jubin yang sangat lawa dengan keindahan tulisan khat. Sangat cantik dan memukau. 


Antara satu satunya kilang makanan kering halal yang diusahakan oleh orang Melayu islam.  iaitu Kilang Pak Su. Disini kita boleh pilih apa sahaja tanpa was was .

Pak cik Van merah jambu bawa kami bersiar siar di pekan. Yang mana trip makan makanan kampung dan kuih muih yang dijual disitu. Sedap sangat dan harganya murah. 


Jangan tak tahu. Di Pulau Pangkor kita boleh melihat burung enggang. Dimana burung ini sangat jinak. Burung ini bukan sahaja boleh kita lihat di Sarawak malah di Pulau Pangkor terdapat banyak sangat burung Enggang. Memang agak jakun sedikit kalau orang yang first time tengok. 




Pulau Pangkor terkenal dengan air yang sangat jernih. Jadi jangan lupe tau pergi snockling di Pulau Giam. Reti berenang atau tak semua orang boleh snockling. Jika memakai jaket keselamatan dengan betul.. InsyaAllah tak tenggelam.


Zaman tinggalan penjajah. 

Disini boleh kita lihat binaan bangunan lama dengan batu- batu lama. Menjadi tempat tarikan pelancong. 


Bagaimana nak dapat Tajaan Percutian oleh Shaklee?


Ada 2 Kaedah: 

1.layakan diri menerima bonus dari Shaklee. Shaklee ade beberapa % bonus yang kita layak dapat walaupun belum naik rank. 



Ini adalah rajah yang mana SID yang belum naik rank boleh dapat . Banyak juga tau.. Mana ada orang  bagi for free. Kumpul sikit sikit lama lama dapat bawak mak dan ayah serta family pergi holiday bersama. 





Kaedah ke 2:  

2. Berusaha dapatkan bonus percutian dengan Shaklee. 

Shaklee ada sedia tiket percutian percuma dalam dan luar negara yang mana  ditaja penuh dari tiket flight dan penginapan, juga elaun makan dan perjalanan semua ditanggung Shaklee dengan percutian mewah. 

ini antara  Trip percuma yang Shaklee taja.


Yang ni adalah PRCUTIAN Percuma Shaklee taja pada tahun 2024. Yang mana Shaklee akan bawak mereka2 yang layak untuk bersama Shaklee ke osaka dan naik Royal Caribbean Cruise.

Bagi anda yang sangat berminat untuk pergi travel dan suka sangat berjalan jalan bersama keluarga. Anda patut cuba dan grab inisiatif yang Shaklee berikan. 


Rugi sangat sangat tau 


Nak baca lagi tentang PERCUTIAN SHAKLEE boleh klik link ini.


GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN

#nextlevelBlogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleebatucaves



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...