Isnin, 17 Julai 2023

3 Tips Bisnes Online Pecut Laju



Hai Assalamualaikum!

Salam kemenangan buat kita semua insan-insan yang berjaya hari ini. Geeha nak share sikit beberapa tips yang mana boleh membantu kalian untuk lebih sukses dalam membina bisnes dan empayar yang kukuh.

Tips ni semestinya memang kalian dah pernah dengar dimana-mana. Tapi, dengar dan bertindak adalah satu yang berbeza. Mungkin kalau korang dengar lagi dan kali ni korang boleh bertindak dengan lebih baik lagi.. 

So ni adalah tipsnya...


 1. Cari orang bukan tunggu

namanya bisnes, memang perlu cari orang bukan dok tunggu. Mana ada bisnes yang goyang kaki dan tiba-tiba sale masuk dengan menderu-deru dan sangat banyak. TIADA.!!

 DAPAT Sale berkepuk perlukan pengorbanan, berkorban malu untuk kasi tahu orang yang kita buat bisnes sekian-sekian.....

Jadi tips yang paling utama... CARI ORANG . 



2. Optimumkan penggunaan sosial media

Bagi orang baru, nak duit kena laju. Sebab kalau tak laju, lambat lama-lama dah tak minat untuk berbisnes.

Jadi untuk mereka yang benar-benar serius nak bisnes, awal-awal dah kena laju dan pecut. Bagi tempoh kat diri ..Ambil masa 6 bulan untuk pulun sungguh-sungguh dan konsisten. Hari-hari perlu ada content, untuk orang nampak kita 

SOSIAL MEDIA ada banyak. Wujudkan brand kita disemua platform sosial media. Sebab kita tak tahu dari mana sale kita akan datang. So rebut peluang yang FREE ini untuk dapat banyak sale dari pelbagai medium. 

3. Dont give up.

Orang suka sangat putus asa. Dia belum lagi berusaha keras sampai lembik tapi dah mudah berputus asa. Belum lagi berusaha yang sebenar-benar berusaha tapi dah mudah kalah. Bagaimana nak lalui waktu yang sulit sekarang ni? Jika belum benar-benar berusaha sudah rebah dikalahkan oleh emosi.

Nak baca lagi TIP BISNES ONLINE boleh klik sini. 

GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN

#nextlevelBlogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleebatucaves

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...