Khamis, 13 April 2023

3 TIP KURUS DENGAN CEPAT

 Assalamualaikum 


PERLU KE KURUS?

Dulu, Geeha tak ambil kisah sangat tentang kurus. Sebab zaman tu Geeha makan apa pun sama je, still maintain slim gitew..

Tapi bila umur semakin bertambah, lagi-lagi pula bila berat badan makin menaik, pengetahuan dalam bidang kesihatan semakin bertambah, Geeha mula sedar yang perlu sangat-sangat untuk kita maintain kurus dengan sihat.

Mudah untuk beribadah, nak lagi bila kita buat umrah dan Haji keduanya perlu menggunakan tenaga dan kudrat untuk melaksanakan ibadah.

Mudah untuk melakukan kerja. Bila badan kurus, kita lincah untuk kesana dan kemari tanpa ada masalah dengan pergerakan. Perkerjaan pun mudah dilakukan dan dapat siap awal.


BAGAIMANA NAK KURUS DENGAN CEPAT?


1. BERPANTANG

Berpantang bukan sengaja dan suka-suka, tapi berpantang untuk pulihkan sel-sel badan untuk jadi lebih sihat. 

Makan yang kita kena sangat jaga ialah pengambilan gula. Kedua makanan yang berproses contoh burger, sardin dalam tin. Senang cerita , ambil makanan yang tidak diproses, nasi, sayur, ayam , daging, ikan yang masih belum ditukarkan kepada bentuk lain.


2. BERJALAN

Tak kire bersenam, berjoging atau apa sahaja aktiviti yang kita buat perlu mengerakan tubuh. Tak boleh terbaring tanpa buat apa-apa. 

Pastikan badan anda bergerak walaupun perlahan. Berjalan juga boleh membantu badan kita untuk kekal slim.


3. AMBIL FULL SET SHAKLEE DENGAN  KONSISTEN

 

Dalam SET KURUS SHAKLEE anda akan dapat Vivix, Cinch, Lechitin, Omega dan Herblax. Yang mana keperluan lengkap nutrisi dari pagi sampai ke malam.






Dalam SET KURUS SHAKLEE anda akan dapat Vivix, Cinch, Lechitin, Omega dan Herblax. Yang mana keperluan lengkap nutrisi dari pagi sampai ke malam.






So, ini cadangan cara makan SET KURUS SHAKLEE untuk bantu awak -awak mendapat result yang awak nak. Tapi untuk tahu lebih detail lagi awak -awak boleh WASAP GEEHA
Supaya awak-awak dapat result dengan cara yang betul.








HERB-LAX

Awak pasti  setiap hari awak membuang air besar, najis anda dibuang dengan habis? Jadi Herblax ni sebenarnya membantu untuk melawaskan pembuangan air besar dan mengeluarkan saki baki najis yang tertinggal dalam usus. Bila usus sudah bersih perut pun akan kempis. Boleh dapatkan Herblax dalam SET KURUS SHAKLEE





OMEGA

Omega Guard Shaklee diproses daripada ikan dasar laut. Minyak ikan di suling sebanyak 3 kali penyulingan . Disini menunjukan kelainan Omega Shaklee berbanding omega lain. Fungsi omega ni sangat membantu untuk kurus yang mana ianya berfungsi untuk membakar lemak, bantu juga untuk kurangkan kolestrol. Jangan tak tahu yang sebenarnya Omega juga merupakan SET KURUS SHAKLEE yang tidak kurang pentingnya.






CINCH SHAKE 

Dalam SET KURUS SHAKLEE, nutrisi dalam produk Cinch sangat diperlukan. Cinch Shake ada 3 flavour, iaitu Vanila, Choclate dan Latte.  Apa yang best dengan Cinch Shake ni adalah bantu inch loss dengan cepatBantu kurangkan nafsu makan  dan dalam masa yang sama perut boleh kempis. Oleh itu,  berat badan boleh turun dengan cepat.

Dalam Cinch ada Leusina asid amino penting, yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot. Badan kita tidak dapat menghasilkan leusina , ia mesti diperolehi dari sumber makanan. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leusina bermanfaat dalam .....

  • -Menggalakkan pengeluaran otot
  • -Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak
  • -Menyokong pemulihan otot
  • -Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam.





LECHITIN

Lechitin juga perlu ada dalam SET KURUS SHAKLEE. Lechitin Shaklee diperbuat daripada sumber minyak soya. ianya sebagai emulsifier. Mencairkan lemak, menurunkan berat badan dan paling best Lechitin sangat bagus untuk mereka yang ada lemak berlebihan dibahagian perut dan belakang badan.





VIVIX

Dalam Vivix ada satu jenis bahan yang namanya Polifenol . Sebelum tu awak tahu tak yang VIVIX ni diproses daripada tumbuhan anggur Muscadine Grape . Yang mana sebatian Polifenol itu membantu cepatkan kadar metabolisma badan. Selain tu ianya juga dapat memecahkan lemak dalam badan dan menukar kepada tenaga. Selain tu juga, Polifenol membantu menghalang kenaikan paras hormon estrogen yang menyimpan lemak dalam badan. Sebab tu VIVIX sangat penting dan diperlukan dalam SET KURUS SHAKLEE.


TESTIMONI KURUS




Nak tahu lebih banyak infomasi tentang KURUS DENGAN CEPAT 



BOLEH DAPATKAN SET KURUS SHAKLEE

GEEHA AMAN | PENGEDAR SHAKELEE BATU CAVES
WASAP | 0135350587 | FB GEEHA AMAN


#nextlevelBlogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleebatucaves


1 ulasan:

Kenapa kita perlu ambil POLIFENOL dalam diet seharian ?

Mungkin daripada kita pernah dengar tentang PROTEIN, VITC, VIT E  Polifenol merupakan bio aktif kompaun yang secara semulajadinya dalam tum...